آیا می دانید بهترین برند سرامیک خودرو کدام است؟ (معرفی 7 برند معروف سرامیک خودرو)

بهترین برند سرامیک خودرو
راهنمای مقاله

پوشش نانو سرامیک همانطور که در مقاله های قبلی نیز به آن به مفصل اشاره کردیم، یک نوع پلیمر مایع می باشدکه بعد از ترکیب شدن با رنگ خودرو، با آن پیوند برقرار می کند و سبب ایجاد لایه ای محافظ روی سطح خارجی رنگ بدنه خودرو می شود، که لایه ایجاد شده دارای خاصیت آبگریزی می باشد.هم چنین این لایه از بدنه خودرو در برابر آلودگی ها و گرد و غبار و خط و خش های سطحی محافظت می کند و علاوه بر محافظت از خودرو، باعث براق و شفاف شدن بدنه خودرو هم می شود.

مزایای سرامیک بدنه خودرو

مقاوم‌تر شدن بدنه خودرو: لایه سرامیکی استحکام و مقاومت بدنه را در برابر ضربه وخط و خش های سطحی افزایش می‌دهد.

افزایش عمر رنگ: لایه محافظتی سرامیک ،می تواند باعث افزایش عمر بدنه تا ۲ برابر شود.

حفاظت از رنگ: لایه سرامیکی به عنوان یک لایه محافظتی از رنگ بدنه خودرو در برابر عوامل مخرب محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش، پوسیدگی شیمیایی و زنگ زدگی محافظت می‌کند.

براقیت و شفافیت بیشتر رنگ بدنه خودرو: پوشش سرامیکی با افزایش براقیت و شففیت رنگ بدنه ، باعث افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری خودرو می‌شود.

با انتخاب بهترین خدمات سرامیک خودرو در تهران می توانید مقاومت بدنه خودرو را در برابر ضربه افزایش دهید. همچنین عمر رنگ بدنه خودرو خود را در چنین شرایطی چندین برابر کنید. ما در این مقاله به بهترین برند های این حوزه و مزیت رقابتی هرکدام از آنها به صورت خلاصه اشاره کرده ایم.

برندهای معروف نانو سرامیک خودرو

برندهای معروف نانو سرامیک خودرو

برند سوناکس (Sonax)

این برند آلمانی است و طیف گسترده ای ازمحصولات سرامیکی را تولید می کند. پودرها، محلول ها، کرم های سرامیکی از این جمله می باشند.سوناکس بر پایه تکنولوژی‌های پیشرفته است.یک لایه حفاظتی محکم و پایدار روی بدنه ایجاد می‌کندو براق ترین سطح ممکن را به وجود می‌آورد.از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می‌کند.باعث بهبود رنگ خودرو و جلوگیری از فرسودگی آن می‌شود.پوششی پایدار است و طول عمر آن نیز زیاد است.

مایوینچی

مایوینچی یک برند معتبر انگلیسی است. این برند با رعایت تمامی استاندارد ها و استفاده از حرفه ای ترین نیرو های متخصص، محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند. مایوینچی یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین هامحصولات را در حوزه سرامیک خودرو دارد.

این برند دو مدل معروف دارد که عبارتند از:

مایوینچی مدل آیانمو (Mayvinci Ayanmo Ceramic Coating)

پوشش نانو سرامیک آیانمو مایوینچی با فرمولاسیون قدرتمندی که در ساختار خود دارد، پیوند محکمی با بدنه خودرو ایجاد می کند و نتیجه این پیوند محکم، براقیت وشفافیت بالای سطح بدنه خودرو می باشد. یکی دیگر از مزیت های این محصول، محافظت از بدنه در برابر آفتاب سوختگی می باشد. با شرط نگهداری مناسب از این پوشش نانو سرامیک، این محصول تا 5 سال از بدنه خودرو شما محافظت خواهد کرد.

 مایوینچی مدل سی(ayvinci C16 Ceramic Coating)

پوشش C16 با دارا بودن بهترین عملکرد، از رنگ خودرو در برابر آسیب هایی جدی از جمله آسیب های شیمیایی، خط و خش و اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند. مزیت دیگر آن دارا بودن خاصیت آبگریزی آن است. این پوشش 3 سال عمر خواهد کرد و در طول این 3 سال، همان کیفیت روز اول را دارد.

مفرا (لابوکاسماتیکا)

مفرا، برند ایتالیایی است که یکی از بهترین برند ها برای سرامیک بدنه خودرو می باشد. مزیت رقابتی آن نسبت به سایر برند ها، تنوع زیاد محصولات آن می باشد.

برند دایموند پلیت (Diamond plate)

دايموند پلیت  یکی دیگر از گزینه های عالی سرامیک خودرو است. این شرکت محصولات سرامیکی با کیفیتی را برای حفاظا و براقیت بدنه خودرو تولید می‌کند. این برند در مقایسه با سایر برندها دارای خصوصیات زیر است:

پوشش‌های سرامیکی برند دایموند پلیت درای گارانتی ۷ ساله هستند.

قابلیت استفاده ازآن روی سطوح مختلفی از قبیل شیشه، آلومینیوم و فلزرا دارد.

در برابر اشعه ماوراء بنفش، شوینده‌های خودرو و شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.

به خوبی به بدنه ماشین متصل می‌شوند.

برند نانوتیس (nanotiss)

این شرکت فرانسوی بهترین برند سرامیک خودرو را به خاطر داشتن تکنولوژی نانوذره ‌ای پیشرفته برای تولید محصولات سرامیکی با کیفیت بالا دارد. برند نانوتیس با وجود قیمت بالا جزو یکی از پرطرفدارترین برندها نیز می باشد.

لایه‌های سرامیکی آن صیقل دهی و جلادهی بیشتری ایجاد می‌کنندو مقاومت شیمیایی و حرارتی بالایی دارند و در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و هم چنین این پوشش حداقل 5 تا 7 سال عمر مفید دارند.

برند هندلکس (Handlex)

این برند هم یکی از بهترین برند های سرامیک خودرو است. این برند آلمانی مجوزهای لازم را از صنعت خودروسازی اروپا دریافت کرده است. عواملی که Handlex را نسبت به دیگر برندها متمایز کرده است عبارتند از:

  • محصولات Handlex با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رعایت استانداردهای سخت‌گیرانه تولید شده است.
  • در برابر ضربه و دمای بالا، اشعه UV و رطوبت مقاوم هستند.
  • به دلیل کیفیت بالا تا 5 تا 7 سال عمر مفید دارند.
  • روی انواع رنگ‌ها و مصالح بدنه کاربرد دارند.
  • محصولات Handlex ساده و آماده مصرف هستند و نیازی به ابزار و تجهیزات ویژه ندارند.

برند رینو شیلد (RhinoShield)

یکی دیگر از برندهای معتبر در تولید محصولات سرامیک بدنه خودرو است که مبتنی بر فناوری نانو می‌باشد. این شرکت آمریکایی تاکنون میلیون‌ها خودرو را با محصولات سرامیکی خود تجهیز کرده است.

رینو شیلد صیقل و جلای بیشتر در رنگ بدنه ایجاد می‌کند و هم چنین طول عمر رنگ بدنه خودرو را تا پنج سال افزایش می‌دهد.

با استفاده از نانو ذرات ساخته می‌شود تا لایه‌ای نازک‌تر با عملکرد بالاتری فراهم کند.لایه‌ای یکپارچه و بدون حفره ایجاد می‌کند.به نسبت کیفیت بالا، قیمت معقولی دارد.

در جدول زیر به صورت خلاصه به خصوصيات و مزیت های هر یک از این برندها اشاره کردیم:

برند قیمت کیفیت ماندگاری ضدخش ضد آب
سوناکس متوسط بالا خوب خوب بالا
مایوینچی متوسط بالا بالا بالا بالا
نانوتیس بالا بالا بالا بالا بالا
هندلیکس متوسط متوسط متوسط متوسط متوسط
دايموند پلیت بالا خوب خوب خوب بالا
رينو شيلد متوسط خوب خوب خوب خوب
مافرا متوسط خوب خوب متوسط خوب

جمع بندی

هرکدام از برندهایی که برای پوشش نانوسرامیک بدنه خودرو به شما معرفی کردیم دارای مزیت های خاص خود هستند اما در بازار ایران دو برند سوناکس و مایوینچی نسبت به قیمتی که دارند ، دارای محبوبیت بیشتری هستند امادر هنگام خرید آنها توجه داشته باشید که محصول اصلی باشد چون تقلبی آنها در بازار بسیار زیاد هستند که استفاده از آنها باعث آسیب رساندن به بدنه خودرو شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات نوین کار